Menu

Ostatnie artykuły

TunaAndAHalf logo
                Szybka „pojawka” logo. Wykonane w: AfterEffects.
Logo "na wodzie" :) - Houdini
          Lato jest, więc czas zająć się wodą 🙂 Ponieważ to i moje początki zabaw z „ocean tools” efekt prosty i łatwy [...]
LiveModelDelorean
                Krótka animacja/trailer do LiveModelDelorean, który ukaże się niebawem na Androidy 🙂 Houdini + [...]
Schwimmwagen - scena
          Najwyższa pora by skorzystać z dawno przygotowanego modelu. Zawsze był „goły” i przez to nienaturalny 🙂 [...]
Kłódeczka
          Modelowanie i rendering: Houdini Teksturowanie: Substance Painter      
Houdini Engine i Unity - pierwszy asset
Najwyższa pora na stworzenie pierwszego assetu do wykorzystania w Unity. Celem jest stworzenie mechanizmu, który pozwoli na narysowanie w Unity krzywej z [...]
Idzie zima...
              Krótka animacja dla TunaAndAHalf. Całość wykonana w: Houdini
Automatyczne tworzenie animacji dowolnego napisu :)
Zadanie na dzisiaj, to wygenerowanie animacji obracającego się napisu. Dowolnego napisu. Jednym poleceniem 🙂 Rozwiązanie będzie polegało na przygotowaniu [...]
Blender + Kinect czyli domowy MoCap :)
Oczywiście wiemy, że istnieje CMU Graphics Lab Motion Capture Database skąd możemy pobrać dane mocap w różnych formatach 🙂 Ale oczywiście nie o to chodzi [...]
Houdini Engine dla Unity - instalacja :)
Cóż to takiego ? W największym skrócie, Houdini Engine to plugin do Unity umożliwiający „interaktywne” korzystanie w Unity, z assetów [...]