Menu

Ostatnie artykuły

BelAir (1955) - model
Model BelAir(1955) do gry na mobilki 🙂   BelAir (1955) by mariusz_maciag on Sketchfab
Postać - od Houdini do UnrealEngine 4
Postać do gry. Pierwotnie modelowane w Blenderze, potem w Houdini retopo, rig i animacja. Export do UnrealEngine 4 i podstawowe Blueprinty do działania animacji.
Pojazdy low-poly
          Kilka pojazdow low-poly – jeszcze przed teksturowaniem 🙂    
Animacja z butelką wody
Krótka animacja z butelką wody
Zegarki
Animacja z zegarkami i dymem –  Napis dodany w AfterEffects wszystko inne w Houdinim.
TunaAndAHalf logo
                Szybka „pojawka” logo. Wykonane w: AfterEffects.
Unzipper intro
Złożone z przygotowanych grafik intro do Unzippera – bezpośrednio w Unitowym timeline.
Logo "na wodzie" :) - Houdini
          Lato jest, więc czas zająć się wodą 🙂 Ponieważ to i moje początki zabaw z „ocean tools” efekt prosty i łatwy [...]
Model samochodu do LiveModelDelorean
Model samochodu – retopo z zakupionego modelu hi-poly + modelowanie niektórych elementów od nowa (Houdini), texturowanie (Substance Painter). Całość [...]
LiveModelDelorean
Modelowanie i częściowe texturowanie elementów 3d do LiveModelDelorean